Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ГО "Київський економічний науковий центр"

Анотація

Опис

Ключові слова

стимулювання збуту, прямий маркетинг, паблік рилейшнз, дірект маркетинг

Бібліографічний опис

Васильцова С. О. Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок / Васильцова С. О., Пидоря Ю. О. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. "Наука та інтелектуальний капітал у системі факторів трансформації економіки", (Київ, 17 серпня, 2019 р.). – Київ : ГО "Київський економічний науковий центр", 2019. – С. 41–44.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced