Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56343
Название: Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок
Авторы: Васильцова, Світлана Олександрівна
Пидоря, Ю. О.
Ключевые слова: стимулювання збуту; прямий маркетинг; паблік рилейшнз; дірект маркетинг
Дата публикации: 2019
Издательство: ГО "Київський економічний науковий центр"
Библиографическое описание: Васильцова С. О. Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок / Васильцова С. О., Пидоря Ю. О. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. "Наука та інтелектуальний капітал у системі факторів трансформації економіки", (Київ, 17 серпня, 2019 р.). – Київ : ГО "Київський економічний науковий центр", 2019. – С. 41–44.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56343
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vasyltsova_Stymuliuvannia_zbutu_2019.pdf221,93 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.