Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56343
Назва: Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок
Автори: Васильцова, Світлана Олександрівна
Пидоря, Ю. О.
Ключові слова: стимулювання збуту; прямий маркетинг; паблік рилейшнз; дірект маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: ГО "Київський економічний науковий центр"
Бібліографічний опис: Васильцова С. О. Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок / Васильцова С. О., Пидоря Ю. О. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. "Наука та інтелектуальний капітал у системі факторів трансформації економіки", (Київ, 17 серпня, 2019 р.). – Київ : ГО "Київський економічний науковий центр", 2019. – С. 41–44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56343
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasyltsova_Stymuliuvannia_zbutu_2019.pdf221,93 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.