Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильцова, Світлана Олександрівнаuk
dc.contributor.authorПидоря, Ю. О.uk
dc.date.accessioned2022-04-07T14:05:59Z-
dc.date.available2022-04-07T14:05:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВасильцова С. О. Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок / Васильцова С. О., Пидоря Ю. О. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. "Наука та інтелектуальний капітал у системі факторів трансформації економіки", (Київ, 17 серпня, 2019 р.). – Київ : ГО "Київський економічний науковий центр", 2019. – С. 41–44.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56343-
dc.language.isouk-
dc.publisherГО "Київський економічний науковий центр"uk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.subjectпаблік рилейшнзuk
dc.subjectдірект маркетингuk
dc.titleСтимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринокuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasyltsova_Stymuliuvannia_zbutu_2019.pdf221,93 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.