Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління

Ескіз

Дата

2017

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний фармацевтичний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

бізнес-процеси, маркетинг, валова дистрибуція, розподільно-сенсорна дистрибуція, гібридна дистрибуція, розвиток новинок

Бібліографічний опис

Літвиненко М. В Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління / Літвиненко М. В., Тарасенко С. М. // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики = Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики = Management and marketing in the modern economy, science, education and practice : зб. наук. робіт щоріч. 5-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. Слободянюк, А. Б. Ольховська [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2017 – С. 444-447.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced