Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56422
Title: Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління
Authors: Літвиненко, Марія Владиславна
Тарасенко, С. М.
Keywords: бізнес-процеси; маркетинг; валова дистрибуція; розподільно-сенсорна дистрибуція; гібридна дистрибуція; розвиток новинок
Issue Date: 2017
Publisher: Національний фармацевтичний університет
Citation: Літвиненко М. В Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління / Літвиненко М. В., Тарасенко С. М. // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. 5-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2017. – С. 444-447.
ORCID: orcid.org/0000-0002-7422-8302
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56422
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litvynenko_Dystrybutsiia_2017.pdf335 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.