Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56422
Название: Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління
Авторы: Літвиненко, Марія Владиславна
Тарасенко, С. М.
Ключевые слова: бізнес-процеси; маркетинг; валова дистрибуція; розподільно-сенсорна дистрибуція; гібридна дистрибуція; розвиток новинок
Дата публикации: 2017
Издательство: Національний фармацевтичний університет
Библиографическое описание: Літвиненко М. В Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління / Літвиненко М. В., Тарасенко С. М. // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. 5-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2017. – С. 444-447.
ORCID: orcid.org/0000-0002-7422-8302
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56422
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Litvynenko_Dystrybutsiia_2017.pdf335 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.