Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56422
Назва: Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління
Автори: Літвиненко, Марія Владиславна
Тарасенко, С. М.
Ключові слова: бізнес-процеси; маркетинг; валова дистрибуція; розподільно-сенсорна дистрибуція; гібридна дистрибуція; розвиток новинок
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний фармацевтичний університет
Бібліографічний опис: Літвиненко М. В Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління / Літвиненко М. В., Тарасенко С. М. // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. 5-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2017. – С. 444-447.
ORCID: orcid.org/0000-0002-7422-8302
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56422
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litvynenko_Dystrybutsiia_2017.pdf335 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.