Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний фармацевтичний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

бізнес-процеси, маркетинг, валова дистрибуція, розподільно-сенсорна дистрибуція, гібридна дистрибуція, розвиток новинок

Бібліографічний опис

Літвиненко М. В Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління / Літвиненко М. В., Тарасенко С. М. // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики = Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики = Management and marketing in the modern economy, science, education and practice : зб. наук. робіт щоріч. 5-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. Слободянюк, А. Б. Ольховська [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2017 – С. 444-447.