Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56434
Title: Методологічні засади поведінкової бізнес-економіки
Authors: Глізнуца, Марина Юріївна
Долина, Ірина Володимирівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: споживча економіка; поведінка споживачів; ринок; промислові підприємства
Issue Date: 2022
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
Citation: Глізнуца М. Ю. Методологічні засади поведінкової бізнес-економіки / М. Ю. Глізнуца, І. В. Долина, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 150-152.
Abstract: Доведено, що споживча економіка в порівнянні з іншими видами економік, таких як, наприклад, економіка щастя, економіка вражень, з позицій макроекономічного підходу є більш витратною і менш ефективною, але з позицій мікроекономічного підходу, на рівні фірм виробників тих чи інших товарів, споживчих благ, численних посередників, різних торгових структур дана економіка постає в іншому ракурсі, приносячи їм високі доходи та високий прибуток.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56434
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hliznutsa_Metodolohichni_zasady_2022.pdf729,49 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.