Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56435
Title: Формування передумов розвитку ринку споживачів послуг гастрономічного туризму в Україні
Authors: Грідіна, Аліна Олегівна
Проскурня, Олена Михайлівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: гастрономічний туризм; бізнес; маршрути; розвиток; ефективність
Issue Date: 2022
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
Citation: Грідіна А. О. Формування передумов розвитку ринку споживачів послуг гастрономічного туризму в Україн / А. О. Грідіна, О. М. Проскурня, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 58-60.
Abstract: Доведено, що туристичний бізнес сьогодні стає дедалі складнішим, позаяк у ньому перетинаються інтереси різних державних підприємств і служб, невирішені остаточно відносини власності, брак ефективності управління галуззю, відсутності розуміння місцевих органів влади у підтримці різних проектів розвитку різних видів туризму.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56435
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hridina_Formuvannia_peredumov_2022.pdf802,75 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.