Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56436
Title: Управління маркетинговою діяльністю: поняття, концепції, підходи
Other Titles: Marketing management: concept, concepts, approaches
Authors: Лінькова, Олена Юріївна
Булак, Анастасія Юріївна
Keywords: маркетинг; принципи; цілі; процес; marketing; principles of marketing; approaches; goals of marketing activity; process
Issue Date: 2019
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Лінькова О. Ю. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, концепції, підходи / О. Ю. Лінькова, А. Ю. Булак // Е-кономіка = E-conomics : електрон. зб. наук. пр. – 2019. – № 1 (3). – С. 7-10. – URL: http://e-conomics.hpi.kh.ua/index.php/journal/article/view/44, вільний (дата звернення 14.04.2022 р.).
Abstract: Окреслено сутність маркетингової діяльності, її завдання та цілі. Проаналізовано підходи та концепції до управління маркетинговою діяльністю. Удосконалено науково-методичний підхід до управління маркетингом на підприємстві, в сфері харчової промисловості. Розглянуто основні етапи управління маркетингом.
The essence of marketing activity, its objectives and goals are outlined. Approaches and concepts for marketing activity management are analyzed. The scientific and methodological approach to the management of marketing at the enterprise in the field of food industry is improved. The basic stages of marketing management are considered.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56436
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
E-CONOMICS_2019_1_Linkova_Upravlinnia_marketynhovoiu.pdf280,37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.