Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5644
Title: Маркетингова стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Authors: Гриненко, О. М.
Пічугіна, Тетяна Сергіївна
Keywords: зв'язки між державами; конкурентна боротьба; планування; особливості ринкового середовища; marketing; strategy; marketing strategy; marketing activities
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Гриненко О. М. Маркетингова стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства / О. М. Гриненко, Т. С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 23-28.
Abstract: В статті розглянуто методологічні підходи до формування одного з основних понять маркетингу – маркетингової стратегії. Проаналізовано існуючі визначення поняття відомими зарубіжними та вітчизняними науковцями. Подано власне визначення поняття «маркетингова стратегія» та обґрунтовано її місце в діяльності підприємства
The paper considers the methodological approaches to the treatment of one with the basic concepts of marketing – marketing strategy. Analyze the existing definition of well-known foreign and domestic scientists. Suggest own definition of the concept and its place in international marketing
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5644
Appears in Collections:Вісник № 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_24_Hrynenko_Marketynhova.pdf629,74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.