Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56441
Назва: Сучасна бізнес-модель Internet просування товару
Автори: Літвиненко, Марія Владиславна
Літвиненко, Олександра Олександрівна
Ключові слова: Інтернет-магазин; дропшиппінг; просування; переваги; недоліки; замовлення
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний фармацевтичний університет
Бібліографічний опис: Літвиненко М. В. Сучасна бізнес-модель Internet просування товару / М. В. Літвиненко, О. О. Літвиненко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щорічний зб. наук. робіт. Матеріали 7-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф. 21 березня 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 217-222.
Короткий огляд (реферат): В роботі зроблено акцент на думці привабливості ведення бізнесу у Інтернеті. Показано, що Інтернет-простір можуть ефективно використовувати як бізнесмени-початківці так і бізнесмени зі стажем. І це благодатна площина для симбіозу виробників і бажаючих залучитися до продажів. Як найкраще сучасний симбіоз представлено дропшиппінгом – інноваційним способом співпраці при якому бізнесмен забезпечує наявність замовлень, а постачальник бере на себе їх доставку і іноді фінансові розрахунки з покупцями інтернет-магазину. Визначено, що дропшиппінг якісно вирішує й питання дослідження нової ніші або розширення наявного асортименту без істотних вкладе
ORCID: orcid.org/0000-0002-7422-8302
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56441
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litvynenko_Suchasna_2019.pdf602,67 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.