Публікація:
Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Рівненський державний гуманітарний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Аналіз наукових досліджень про проблему споживчої поведінки дозволяє виділити кілька найпоширеніших теоретико-методологічних підходів: економічний, соціологічний, соціально психологічний, маркетинговий, і навіть аналіз споживчої поведінки у тих поведінкової економіки.

Опис

Ключові слова

споживачі, бізнес-економіка, моделювання поведінки, підходи, ефективність

Бібліографічний опис

Погорєлова Т. О.Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці / Т. О. Погорєлова, А. Ю. Передрій, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 86-88.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в