Публікація: Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Рівненський державний гуманітарний університет
Анотація
Аналіз наукових досліджень про проблему споживчої поведінки дозволяє виділити кілька найпоширеніших теоретико-методологічних підходів: економічний, соціологічний, соціально психологічний, маркетинговий, і навіть аналіз споживчої поведінки у тих поведінкової економіки.
Опис
Ключові слова
споживачі, бізнес-економіка, моделювання поведінки, підходи, ефективність
Бібліографічний опис
Погорєлова Т. О.Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці / Т. О. Погорєлова, А. Ю. Передрій, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 86-88.