Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Рівненський державний гуманітарний університет

Анотація

Аналіз наукових досліджень про проблему споживчої поведінки дозволяє виділити кілька найпоширеніших теоретико-методологічних підходів: економічний, соціологічний, соціально психологічний, маркетинговий, і навіть аналіз споживчої поведінки у тих поведінкової економіки.

Опис

Ключові слова

споживачі, бізнес-економіка, моделювання поведінки, підходи, ефективність

Бібліографічний опис

Погорєлова Т. О.Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці / Т. О. Погорєлова, А. Ю. Передрій, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 86-88.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced