Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці
Дата
2022
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Рівненський державний гуманітарний університет
Анотація
Аналіз наукових досліджень про проблему споживчої поведінки дозволяє виділити кілька найпоширеніших теоретико-методологічних підходів: економічний, соціологічний, соціально психологічний, маркетинговий, і навіть аналіз споживчої поведінки у тих поведінкової економіки.
Опис
Ключові слова
споживачі, бізнес-економіка, моделювання поведінки, підходи, ефективність
Бібліографічний опис
Погорєлова Т. О.Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці / Т. О. Погорєлова, А. Ю. Передрій, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 86-88.