Маркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Інтерсервіс

Анотація

Отримані результати розвивають і поглиблюють засадничі аспекти інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій в частині розроблення теоретико-методичного підходу до маркетингового аналізу проблем споживачів як фактору мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок для формування на цій основі і реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємства в перманентно мінливих умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції.
The obtained results develop and deepen the fundamental aspects of innovation management and marketing of innovations in terms of developing a theoretical and methodological approach to marketing analysis of consumer problems as a factor in motivating their behavior and the source of ideas of innovative developments for the formation on this basis and implementation of the strategy of innovative development of the enterprise in the permanently changing conditions of transformation of technological structures and the fourth industrial revolution.

Опис

Ключові слова

маркетинг інновацій, інноваційний процес, проблеми споживачів, джерела ідей інновацій, інноваційні розробки, marketing innovations, innovation process, consumer problems, sources of innovation ideas, innovative developments

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Маркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // 30 років Незалежності: здобутки та перспективи розвитку маркетингу в Україні : монографія / заг. ред. А. О. Старостіна. – Київ : Інтерсервіс, 2022. – С. 173-185.