Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56571
Title: Маркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок
Other Titles: Marketing analysis of consumer problems as a factor in motivating their behavior and the source of ideas for innovative developments
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Шипуліна, Юлія Сергіївна
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Keywords: маркетинг інновацій; інноваційний процес; проблеми споживачів; джерела ідей інновацій; інноваційні розробки; marketing innovations; innovation process; consumer problems; sources of innovation ideas; innovative developments
Issue Date: 2022
Publisher: Інтерсервіс
Citation: Ілляшенко С. М. Маркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // 30 років Незалежності: здобутки та перспективи розвитку маркетингу в Україні : монографія / заг. ред. А. О. Старостіна. – Київ : Інтерсервіс, 2022. – С. 173-185.
Abstract: Отримані результати розвивають і поглиблюють засадничі аспекти інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій в частині розроблення теоретико-методичного підходу до маркетингового аналізу проблем споживачів як фактору мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок для формування на цій основі і реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємства в перманентно мінливих умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції.
The obtained results develop and deepen the fundamental aspects of innovation management and marketing of innovations in terms of developing a theoretical and methodological approach to marketing analysis of consumer problems as a factor in motivating their behavior and the source of ideas of innovative developments for the formation on this basis and implementation of the strategy of innovative development of the enterprise in the permanently changing conditions of transformation of technological structures and the fourth industrial revolution.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
orcid.org/0000-0002-8133-578X
orcid.org/0000-0002-1426-1215
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56571
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Marketynhovyi_analiz_2022.pdf638,7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.