Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5663
Назва: Корпоративна культура як основна конкурентна перевага підприємства
Автори: Крисенко, А. В.
Іваницький, Вадим Дорофійович
Ключові слова: корпоративні цінності; конкурентоспроможність; персонал; імідж; лідерство; конкурентна боротьба; corporate culture; corporate values; competitiveness; staff; competitive advantage; image
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Крисенко А. В. Корпоративна культура як основна конкурентна перевага підприємства / А. В. Крисенко, В. Д. Іваницький // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 68-72.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано роль корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність впливу корпоративної культури на конкурентоспроможність підприємства. Виявлено основні типи взаємодії корпоративних культур на підприємстві та їх вплив на імідж та конкурентоспроможність підприємства
The role of corporate culture in competitiveness of the enterprise is based in the article. The essence of the influence of corporate culture on the company's competitiveness. The basic types of interaction of corporate culture in the company and its impact on the image and competitiveness
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5663
Розташовується у зібраннях:Вісник № 24
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_24_Krysenko_Korporatyvna.pdf469,39 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.