Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56684
Title: Комп'ютерні компоненти для рішення проблем оптимального управління рухомим складом залізниць України
Other Titles: Computer components for solving the problems of optimal control of the rolling stock of the railways of Ukraine
Authors: Дмитрієнко, Валерій Дмитрович
Мезенцев, Микола Вікторович
Keywords: комп’ютерні компоненти; оптимальне управління; тяговий рухомий склад; проактивне управління; зміна зовнішнього середовища; computer components; optimal control; traction rolling stock; change in the state of the environment; proactive control
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Дмитрієнко В. Д. Комп'ютерні компоненти для рішення проблем оптимального управління рухомим складом залізниць України / В. Д. Дмитрієнко, М. В. Мезенцев // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер.: Інформатика та моделювання = Bulletin of the National Technical University "KhPI" Ser.: Information and Modeling : зб. наук. пр. – Харків: НТУ "ХПІ". – 2021. – № 1 (5). – С. 40–55.
Abstract: Вирішення завдань оптимального управління тяговим рухомим складом, як правило, виконується у припущеннях, що зовнішнє середовище щодо відношення до рухомого складу залишається незмінним та не впливає або слабо впливає на закони управління. Однак реальний рух рухомих складів по залізниці може вносити суттєві зміни в заздалегідь розроблені закони управління та графіки руху. Це пов’язано з тим, що по залізниці рухається множина рухомих складів, графіки руху яких можуть порушуватися, що може призвести до порушення оптимальних графіків руху цілого ряду рухомих складів. У зв’язку з цим у статті розглядаються підходи до управління складом із змінами, що склалися у зовнішньому середовищі.
The solution of the problems of optimal control of traction rolling stock, as a rule, is performed under the assumption that the external environment in relation to the composition remains unchanged and does not affect or weakly affects the laws of control. However, the actual movement of trains on the railway makes significant changes to the pre-calculated laws of control and schedules. In this regard, the article considers approaches to the control of the composition taking into account changes in the state of the environment.
ORCID: orcid.org/0000-0003-2523-595X
orcid.org/0000-0001-7834-2797
DOI: doi.org/10.20998/2411-0558.2021.01.03
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56684
Appears in Collections:Вісник № 01. Інформатика та моделювання
Кафедра "Комп’ютерна інженерія та програмування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2021_1_PIM_Dmytriienko_Kompiuterni.pdf430,16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.