Методичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу "Проєктний менеджмент у маркетингу"
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавничий центр НТУ "ХПІ"
Анотація
Термін "проєкт" не є новим для вітчизняної економіки. Під проєктом було прийнято розуміти документально оформлений план споруди (конструкції). В англомовній економічній літературі це поняття прийнято позначати терміном "design". Перехід до ринкових відносин привніс в економічне життя безліч нових термінів і понять. Термін "проєкт" також одержав більш широке тлумачення і за своїм змістом наблизився до англійського "project", що охоплює весь процес – від появи ідеї, її розробки, реалізації до одержання результату.
Опис
Ключові слова
методичні вказівки, практичні роботи, проєктний менеджмент, маркетинг, проєкт, маркетинговий проєкт
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу "Проєктний менеджмент у маркетингу" : для студентів заочної форми навчання спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова, Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – 36 с.