Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5670
Title: Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі моделі "4С"
Authors: Міщенко, Володимир Акимович
Мартиненко, О. Г.
Keywords: споживач; конкурентоспроможність; бренд; інтернет-технології; міжнародна конкуренція; marketing strategy; "4С" model; foreign trade; consumer; competitiveness
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Міщенко В. А. Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі моделі "4С" / В. А. Міщенко, О. Г. Мартиненко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 96-99.
Abstract: В даній роботі було проведено дослідження формування маркетингової стратегії промислового підприємства на основі сучасної моделі "4С", яка дає можливість ефективно функціонувати на зовнішньому ринку підприємству. Детально проведено аналіз її переваг і доцільність застосування.
It is considered the strategy of industrial enterprises in the foreign market, and studied marketing model "4C" and analyzed the advantages and feasibility of it usage
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5670
Appears in Collections:Вісник № 24
Кафедра "Облік і фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_24_Mishchenko_Formuvannia.pdf565,81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.