Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі моделі "4С"
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В даній роботі було проведено дослідження формування маркетингової стратегії промислового підприємства на основі сучасної моделі "4С", яка дає можливість ефективно функціонувати на зовнішньому ринку підприємству. Детально проведено аналіз її переваг і доцільність застосування.
It is considered the strategy of industrial enterprises in the foreign market, and studied marketing model "4C" and analyzed the advantages and feasibility of it usage
It is considered the strategy of industrial enterprises in the foreign market, and studied marketing model "4C" and analyzed the advantages and feasibility of it usage
Опис
Ключові слова
споживач, конкурентоспроможність, бренд, інтернет-технології, міжнародна конкуренція, marketing strategy, "4С" model, foreign trade, consumer, competitiveness
Бібліографічний опис
Міщенко В. А. Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі моделі "4С" / В. А. Міщенко, О. Г. Мартиненко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 96-99.