Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56758
Назва: Методичні вказівки до виконання практичних завдань з дисципліни "Маркетинг"
Автори: Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
Васильцова, Світлана Олександрівна
Кітченко, Олена Миколаївна
Ключові слова: методичні вказівки; практичні завдання; маркетингова діяльність; сегментація ринку; позиціонування товару; кон'юктура ринку
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавничий центр НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання практичних завдань з дисципліни "Маркетинг" : для студентів денної форми навчання спец. 073 Менеджмент / уклад.: С. В. Чернобровкіна, С. О. Васильцова, О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – 66 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки передбачають розв’язування стандартних вправ і задач, вирішення найбільш поширених проблем та ситуацій, які мають місце на внутрішньому ринку України, а також ринках ЄС. Методичні вказівки адаптовані до вимог Європейської системи ECТS (European Credit Transfer System).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56758
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prohramy_2022_Marketynh_praktych_zaniattia.pdf1,01 MBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.