Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5688
Title: Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві
Authors: Микитенко, В. Ю.
Долінська, Раїса Григорівна
Keywords: міжфірмові взаємовідношення; капітал міжфірмових взаємовідносин; підвищення конкурентоспроможності; покупці; постачальник; relationship marketing; value and effective of relationships; interfirm relations; capital of interfirm relations
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Микитенко В. Ю. Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві / В. Ю. Микитенко, Р. Г. Долінська // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 76-83.
Abstract: Розглянуто методологічні підходи до вимірювання ефективності управління між фірмовими відносинами на промислових ринках, використання яких дозволяє фірмі розв’язати проблему оцінки і вибору ринкових контрагентів, виміряти результативність взаємовідносин, а також створити механізм забезпечення ефективних міжфірмових взаємовідносин
The article describes the methodological approaches to measuring the effectiveness of interfirm relationships in industrial markets, which allow to solve the problem of market counterparties selection and evaluation as well as a mechanism to ensure effective interfirm cooperation
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5688
Appears in Collections:Вісник № 24
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_24_Mykytenko_Otsinka.pdf520,93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.