Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуто методологічні підходи до вимірювання ефективності управління між фірмовими відносинами на промислових ринках, використання яких дозволяє фірмі розв’язати проблему оцінки і вибору ринкових контрагентів, виміряти результативність взаємовідносин, а також створити механізм забезпечення ефективних міжфірмових взаємовідносин
The article describes the methodological approaches to measuring the effectiveness of interfirm relationships in industrial markets, which allow to solve the problem of market counterparties selection and evaluation as well as a mechanism to ensure effective interfirm cooperation

Опис

Бібліографічний опис

Микитенко В. Ю. Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві / В. Ю. Микитенко, Р. Г. Долінська // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 76-83.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в