Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуто методологічні підходи до вимірювання ефективності управління між фірмовими відносинами на промислових ринках, використання яких дозволяє фірмі розв’язати проблему оцінки і вибору ринкових контрагентів, виміряти результативність взаємовідносин, а також створити механізм забезпечення ефективних міжфірмових взаємовідносин
The article describes the methodological approaches to measuring the effectiveness of interfirm relationships in industrial markets, which allow to solve the problem of market counterparties selection and evaluation as well as a mechanism to ensure effective interfirm cooperation

Опис

Ключові слова

міжфірмові взаємовідношення, капітал міжфірмових взаємовідносин, підвищення конкурентоспроможності, покупці, постачальник, relationship marketing, value and effective of relationships, interfirm relations, capital of interfirm relations

Бібліографічний опис

Микитенко В. Ю. Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві / В. Ю. Микитенко, Р. Г. Долінська // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 76-83.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced