Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/569
Название: Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти
Авторы: Брюханова, Наталія Олександрівна
Ключевые слова: система педагогічної підготовки; умови проектування
Дата публикации: 2012
Издательство: НТУ "ХПI"
Библиографическое описание: Брюханова Н. О. Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти / Н. О. Брюханова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 39-45.
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано проблему вдосконалення проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі умов конкретного педаго­гічного проектування розроблено чотири принципи здійснення проектувальної діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/569
Располагается в коллекциях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TIPUSS_2012_4_Bryukhanova_Pryntsypy proektuvannya.pdf125,27 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.