Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56919
Title: Організаційно-економічне та маркетингове забезпечення космічного туризму
Authors: Глізнцуца, Марина Юріївна
Перерва, Петро Григорович
Волченко, Анна Сергіївна
Keywords: космічний туризм; бізнес послуг; ринок; попит; пропозиція; економіка
Issue Date: 2022
Publisher: Полтавський державний аграрний університет
Citation: Глізнуца М. Ю. Організаційно-економічне та маркетингове забезпечення космічного туризму / М. Ю. Глізнуца, П. Г. Перерва, А. С. Волченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 квітня 2022 р. / оргком.: Л. Дорогань-Писаренко [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава, 2022. – С. 699-701.
Abstract: Доведено, що кілька опитувань не показують великих відмінностей у суттєвих даних, крім загального інтересу до відвідування космосу. Більше того, з цих результатів видно, що бажання подорожувати до космосу є у всіх культурах. Це дуже обнадіює для перспектив космічного туризму в цілому, тому що це підтримує ідею проведення космічного туризму як глобального підприємства, так що може бути забезпечений достатній попит, особливо на дуже дорогій фазі космічного туризму.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56919
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hliznutsa_Orhanizatsiino-ekonomichne_2022.pdf694 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.