Фактори ефективності сенсорного маркетингу

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний аграрний університет

Анотація

Доведено, що сенсорний маркетинг давно став предметом пильної уваги як у науковому співтоваристві, так і в ЗМІ. Відносно мала кількість досліджень, проведених у цій галузі, не заважають зробити висновок про те, що нейровізуалізація – інструмент майбутнього, що відкриває широкі можливості перед маркетологами. Його головна перевага полягає в тому, що він дає доступ до інформації, яка недоступна звичними способами.

Опис

Ключові слова

сенсорний маркетинг, ринок, попит, ефективність, фактори, підприємства

Бібліографічний опис

Гарна У. Ю. Фактори ефективності сенсорного маркетингу / У. Ю. Гарна, А. В. Косенко, П. Г. Перерва // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 квітня 2022 р. / оргком.: Л. Дорогань-Писаренко [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава, 2022. – С. 738-740.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced