Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56925
Title: Економічні принципи забезпечення якості послуг туристичного бізнесу
Authors: Свистунова, Карина Русланівна
Проскурня, Олена Михайлівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: туристичний бізнес; якість обслуговування; попит; ринок; ефективність
Issue Date: 2022
Publisher: Полтавський державний аграрний університет
Citation: Свистунова К. Р. Економічні принципи забезпечення якості послуг туристичного бізнесу / К. Р. Свистунова, О. М. Проскурня, П. Г. Перерва // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 квітня 2022 р. / оргком.: Л. Дорогань-Писаренко [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава, 2022. – С. 720-722.
Abstract: Проведені дослідження показали, що головною причиною лояльності туристичної клієнтури є надання якісного обслуговування. У перший раз гостя можна залучити хорошою рекламою, багатим інтер'єром або різноманітним меню, але вдруге він приходить завдяки професійній роботі персоналу і високій якості обслуговування, отриманого раніше.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56925
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svystunova_Ekonomichni_pryntsypy_2022.pdf594,58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.