Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56955
Назва: Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємства щодо формування та реалізації товарної політики
Інші назви: Strategic management of marketing activities of the enterprise regarding the formation and implementation of commodity policy
Автори: Райко, Діана Валеріївна
Федоренко, Ірина Анатоліївна
Сокол, Катерина Михайлівна
Ланько, Олена Василівна
Ключові слова: стратегічне управління; товарна політика; маркетингова товарна політика; асортимент; підприємство; strategic management; product policy; marketing product policy; range; enterprise
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємства щодо формування та реалізації товарної політики / Д. В. Райко [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 3. – С. 49-58.
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є визначення стратегічного управління в межах маркетингової товарної політики на підприємстві, оскільки стратегічне управління з реалізації контролю та координації маркетингової товарної політики підприємства дозволяє створити модель її реалізації на підприємстві згідно з цілями та завданнями. У даній роботі були розглянуті теоретичні основи, на основі проаналізованих літературних джерел було запропоновано власні визначення та сформульовано різницю між товарної політикою та маркетинговою товарною політикою. Розроблений та запропонований в роботі механізм формування і реалізації маркетингової товарної політики підприємства забезпечує взаємозв'язок організаційних, методичних та аналітичних процедур на всіх стадіях управління. Втілення в життя заходів має забезпечити активізацію і підвищення маркетингового потенціалу товару, зокрема і товарної політики підприємства в цілому.
The purpose of this article is to determine the strategic management of marketing product policy in the enterprise, as a since the strategic management of control and coordination of marketing product policy of the enterprise allows you to create a model of its implementation in the enterprise in accordance with goals and objectives. In this paper the theoretical bases were considered, on the basis of the analyzed literature sources own definitions were offered and the difference between commodity policy and marketing commodity policy was formulated. The first extends and focuses on the activities of an individual enterprise, the second, in turn, allows you to globally assess the set of decisions within the market behavior of the enterprise among existing competitors and the target segment of consumers. The mechanism of formation and realization of marketing commodity policy of the enterprise is developed and offered in work provides interrelation of organizational, methodical and analytical procedures at all stages of management. The implementation of measures should ensure the activation and increase of marketing potential of the product in particular and the product politics of the enterprise as a whole.
ORCID: orcid.org/0000-0002-9307-103X
orcid.org/0000-0001-7826-7248
orcid.org/0000-0003-1985-5992
DOI: doi.org/10.20998/2519-4461.2021.3.49
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56955
Розташовується у зібраннях:Вісник № 03. Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
visnyk_KhPI_2021_3_EN_Raiko_Stratehichne.pdf561,55 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.