Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5696
Название: Методи оцінки і подолання маркетингових ризиків
Авторы: Сударкіна, Світлана Петрівна
Манжос, М. І.
Манчинська, Ю. В.
Попова, О. М.
Ключевые слова: ризик-менеджмент; страхування; хеджування; диверсифікація; аналіз якісний; аналіз кількісний; insurance; hedging; diversification; risk assessment methods; qualitative analysis; quantitative analysis; optimal portfolio measures
Дата публикации: 2013
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Методи оцінки і подолання маркетингових ризиків / С. П. Сударкіна, М. І. Манжос, Ю. В. Манчинська, О. М. Попова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 22 (995). – С. 13-21.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто важливість та необхідність прогнозування ризиків в діяльності підприємства. Визначено основні види ризиків, методи їх оцінки та подолання.
This article is about the importance and necessity of forecasting risk in the enterprise. The main types of risks, methods of assessment and overcoming are determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5696
Располагается в коллекциях:Вісник № 22
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2013_22_Sudarkina_Metody.pdf507,02 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.