Шляхи підвищення прибутковості діяльності підприємства в сучасних умовах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

doi.org/10.20998/2519-4461.2021.3.63

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті проаналізовано сутність таких важливих категорій як прибуток та рентабельність. Були виявлені фактори як зовнішні так і внутрішні, які мають великий вплив на ці категорії. Були роглянуті умови сучасного ринку та ситуацією, викликаною пандемією COVID-19. Головною метою дослідження є виявлення, яким чином пандемія COVID-19 та карантинні обмеження вплинули на показники виручки, обсяг наданих послуг, тощо; які заходи було вжито для збільшення прибутку у бізнесі; які ризики можливо очікувати внаслідок повторного введення локдауну в Україні. Аналіз рентабельності реалізованої продукції дозволити зрозуміти, на які товари потрібно звертати особливу увагу при їх продажу або взагалі вивести з реалізації, щоб скоротити витрати на їх виробництво враховуючи потреби сучасного ринку. Аналіз рентабельності продажів в рамках комплексної оцінки ефективності результатів підприємства дає можливість розглянути прибуток в декількох її видах. Зроблено висновок, що підвищення рентабельності підприємств в сучасних умовах набуває першорядну роль, і керівництву організацій необхідно використовувати всі можливі шляхи підвищення даного показника, з метою збільшення прибутку, що в підсумку позначиться на покращенні ефективності діяльності самого господарського суб'єкта в цілому.
The article analyzes the essence of such important categories as profit and profitability. Factors, both external and internal, have been identified that have a large impact on these categories. The conditions of the modern market and the situation caused by the COVID-19 pandemic were considered. The main purpose of the study is to identify how the COVID-19 pandemic and quarantine restrictions affected revenue, service delivery, etc.; what measures have been taken to increase profits in business; what risks can be expected due to the re-introduction of lockdown in Ukraine. The analysis of profitability of the realized production will allow to understand, to what goods it is necessary to pay special attention at their sale or in general to withdraw from realization to reduce expenses for their manufacture considering needs of the modern market. The analysis of profitability of sales within the limits of a complex estimation of efficiency of results of the enterprise gives the chance to consider profit in several its kinds. The ratio of gross profit and revenue shows how much from the sale of products the organization can use to cover commercial and administrative costs. It is concluded that increasing the profitability of enterprises in modern conditions is of paramount importance, and management needs to use all possible ways to increase this indicator, in order to increase profits, which will ultimately affect the efficiency of the business entity as a whole.

Опис

Ключові слова

прибуток, рентабельність, підприємство, ринок, продукція, виробництво, profit, profitability, factors, enterprise, market, products

Бібліографічний опис

Васильцова С. О. Шляхи підвищення прибутковості діяльності підприємства в сучасних умовах / С. О. Васильцова, Р. Г. Майстро, К. С. Литвин // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 3. – С. 63-67.