Методи оцінки і подолання маркетингових ризиків

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто важливість та необхідність прогнозування ризиків в діяльності підприємства. Визначено основні види ризиків, методи їх оцінки та подолання.
This article is about the importance and necessity of forecasting risk in the enterprise. The main types of risks, methods of assessment and overcoming are determined.

Опис

Ключові слова

ризик-менеджмент, страхування, хеджування, диверсифікація, аналіз якісний, аналіз кількісний, insurance, hedging, diversification, risk assessment methods, qualitative analysis, quantitative analysis, optimal portfolio measures

Бібліографічний опис

Методи оцінки і подолання маркетингових ризиків / С. П. Сударкіна, М. І. Манжос, Ю. В. Манчинська, О. М. Попова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 22 (995). – С. 13-21.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced