Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПI"

Анотація

У статті обґрунтовано проблему вдосконалення проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі умов конкретного педаго­гічного проектування розроблено чотири принципи здійснення проектувальної діяльності.

Опис

Ключові слова

система педагогічної підготовки, умови проектування

Бібліографічний опис

Брюханова Н. О. Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти / Н. О. Брюханова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 39-45.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced