Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПI"
Анотація
У статті обґрунтовано проблему вдосконалення проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі умов конкретного педагогічного проектування розроблено чотири принципи здійснення проектувальної діяльності.
Опис
Ключові слова
система педагогічної підготовки, умови проектування
Бібліографічний опис
Брюханова Н. О. Принципи проектування педагогічного складника інженерно-педагогічної освіти / Н. О. Брюханова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 39-45.