Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57001
Title: Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства
Other Titles: The impact of corporate culture management in the network on the financial results of the firm
Authors: Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
Пушкар, Олександр Іванович
Шевченко, Марина Миколаївна
Осипова, Світлана Костянтинівна
Keywords: корпоративна культура; фінансові результати; управління; соціальна відповідальність; імідж; позиціонування бренду; управління репутацією; інвестиції; цифровий маркетинг; он-лайн торгівля; corporate culture; financial results; management; social responsibility; image; brand positioning; SERM; reputation management; investment; digital marketing; online commerce
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства / Ю. Л. Татаринцева [та ін.] // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит. – 2021. – № 11-12 (165-166). – С. 24-33.
Abstract: У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.
The article substantiates the methodological recommendations for managing corporate culture in the network. The importance of forming a corporate culture not only within the company, but also the dissemination of information about these processes outside, in particular on the pages of branded sites and social networks. Thanks to the proposed recommendations, the company can take a comprehensive approach to the dissemination of its own values, standards, preferences in the network, to form the necessary image that affects the financial results. The essence of related concepts to "corporate culture" is clarified and their interrelation is established. The basic principles of formation of corporate culture are generalized. It is proved that the management of corporate culture in the network meets modern market demands, it is necessary not only to maintain brand loyalty, increase sales, but also to attract investors.
ORCID: orcid.org/0000-0003-2910-9280
orcid.org/0000-0003-3592-3684
orcid.org/0000-0003-2165-9907
orcid.org/0000-0002-2381-1901
DOI: doi.org/10.20998/2218-1849.2021.11.03
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57001
Appears in Collections:Кафедра "Облік і фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EEE_2021_11-12_Tataryntseva_Vplyv_upravlinnia.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.