Маркетинг знань в системі інноваційного розвитку університету

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс"

Анотація

Виконана систематизація методів і інструментів маркетингу знань стосовно основних завдань забезпечення переходу університету на шлях інноваційного розвитку в умовах зміни технологічних укладів і поширення технологій четвертої промислової революції. Показано взаємозв’язки і взаємозалежності зазначених завдань у процесі їх виконання, а також очікувані результати.
The systematization of methods and tools of marketing of knowledge on the main tasks of ensuring the transition of the university to the path of innovative development in the conditions of changing technological structures and the spread of technologies of the fourth industrial revolution has been completed. The relationships and interdependence of these tasks in the process of their implementation, as well as the expected results are shown.

Опис

Ключові слова

маркетинг знань, інноваційний розвиток, розвиток університету, knowledge marketing, innovative development, development of the university

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Маркетинг знань в системі інноваційного розвитку університету / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об'єктів права інтелектуальної власності : зб. наук. пр. за матеріалами 4-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 24-25 березня 2022 р. / гол. ред. В. О. Петренко ; Ін-т модернізації змісту освіти МОН України [та ін.]. – Дніпро : Юрсервіс, 2022. – С. 204-207.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced