Застосування провідних інформаційно-комунікаційних технологій на сучасних підприємствах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

doi.org/10.20998/2519-4461.2020.4.45

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В статті визначено, що управління комунікацією – управління взаємодіями між людьми, які, у свою чергу, управляють засобами комунікацій в процесі самої комунікації. Зазначено, що як і в будь-якій іншій системі, управління комунікаціями передбачає реалізацію наступного комплексу функції: планування, організація, облік, мотивація і контроль. Зроблено висновок, що управління процесом комунікації - це комплекс впливів на засоби комунікації і співробітників, які здійснюють даний процес за допомогою даних засобів. Створення, впровадження і становлення інформаційних ресурсів на підприємстві здійснюється за такими напрямками: визначення проблем і формулювання інформації, яка необхідна для вирішення даних проблем; визначення необхідних джерел інформації для вирішення проблемних ситуацій; набір засобів для діагностування проблем організації, збір, обробка і аналіз інформації, яка необхідна для вирішення знайдених проблем; розробка і оцінка завдань для керівників різних ланок чи співробітників, які ухвалюють рішення. Задля виживання в конкурентному середовищі необхідно впроваджувати низку заходів із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій щодо інформаційної безпеки, яка в свою чергу усуває ризик виникнення питань фінансово-економічної безпеки.
The article claims that communication management is responsible for relations between people, which in their turn manage means of communication in the time of communication. It is also entioned that, as in any other system, communication management involves fulfillment of the following range of functions: planning, organizing, auditing, motivating and controlling. It has been concluded that communication process management is a complex of influence on the means of communication and on employees performing this process with the help of the given means. Creation, implementation and establishment of information resources at an enterprise are performed in the following directions: determination of problems and formulating the data necessary to resolve these problems; determination of the necessary resources of information to solve similar problems; a toolkit of means to diagnose organization problems; collecting, processing and analyzing information which is necessary to resolve new problems; development and assessment of tasks for managers or employees who make decisions. To survive in a competing environment, it’s essential to implement a number of measures using ICT in terms of information safety which in its turn removes the risk of emergence of financial and economical safety issues.

Опис

Ключові слова

підприємство, інформаційно-комунікаційні технології, виробництво, внутрішнє середовище, інвестиції, інформаційна система, управлінське рішення, інформаційна безпека, інновація, management, efficiency, information and communication technologies, computer equipment, external environment, software product, personnel management, information system, financial and economical safety

Бібліографічний опис

Юр'єва І. А. Застосування провідних інформаційно-комунікаційних технологій на сучасних підприємствах / І. А. Юр'єва // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 4. – С. 45-48.