Особливості організації продажу та маркетингу на світовому автомобільному ринку під час карантину

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

doi.org/10.20998/2519-4461.2020.4.59

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті проаналізовано автомобільний ринок як світову екосистему. Запровадження карантинного режиму через пандемію коронавірусу є непередбачуваним фактором, що має неабиякий вплив на ринок, попит, пропозицію, а через всесвітній характер розповсюдження запроваджує нові напрями роботи, формати комунікації. Також важливо відмітити вплив на процес постачання автомобілів від виробництв до кінцевого споживача. Проаналізовані статистичні дані по країнах Європи характеризують різкий спад рівня продажів. Аналітика даних по автомобільному ринку України має тенденцію до різкого зростання, а темпи відновлення ринку є найшвидшими в Європі. Виявлено особливість українського автомобільного ринку, а саме розподіл на ринок нових авто та ринок вживаних імпортованих автомобілів. Ситуація 2020 року виявила наявні проблеми маркетингу автомобільних компаній, а саме низьку активність в онлайні, невикористання інструментів Інтернет-маркетингу, що є актуальним для запроваджених умов карантинного режиму. До того ж, функції маркетингу не мають бути обмежені стимулюванням збуту, а побудува бренду та зростання впізнаваності є важливим напрямом діяльності маркетингового відділу.
The article analyzes the automotive market as a global ecosystem. The introduction of a quarantine mode due to the coronavirus pandemic is an unpredictable factor that has a significant impact on the market, demand, supply. According to the global nature of the pandemic spread new directions of work, communication formats are developed. It has also the impact on the process of supplying cars from production to the final consumer. The analyzed statistics on European countries characterize a sharp decline in sales. Data analysis of the Ukrainian car market tends to grow sharply, and the market recovery rate is the fastest in Europe. The peculiarity of the Ukrainian automobile market is revealed, namely the distribution of new cars on the market and the market of used imported cars. The latter demonstrated dependence and rapid response to the pandemic, namely changes in auctions in countries where quarantine measures have led to a decrease in the number of buyers. The situation in 2020 revealed the existing problems of marketing of car companies, namely low activity online, non-use of Internet marketing tools, which is relevant for the conditions of the quarantine regime. In addition, the functions of marketing should not be limited to sales promotion, and building a brand and increasing visibility is an important activity of the marketing department.

Опис

Ключові слова

автомобільний ринок, пандемія, імпортовані автомобілі, онлайн маркетинг, пізнаваність бренду, фактори впливу на ринок, коронавірус, automotive market, pandemic, imported cars, online marketing, used cars, brand awareness, factors of influence on the market

Бібліографічний опис

Пономаренко В. В. Особливості організації продажу та маркетингу на світовому автомобільному ринку під час карантину / В. В. Пономаренко, О. П. Косенко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 4. – С. 59-63.