Категорія "інновінг": концептуальний та практичний аспекти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

do.org/10.20998/2519-4461.2020.4.110

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Стаття привертає увагу до негативних факторів глобальної економічної кризи та необхідності забезпечення стабільного бізнесу. Визначає головні аспекти планування підприємницької діяльності та привертає увагу до такого допоміжного інструменту у вирішенні цієї проблеми як застосування методів інновінгу. Мета статті - необхідність дослідження терміну "інновінг" та окреслення його принципів і механізмів дії, котрі сприяють підвищенню фінансово-економічної стабільності підприємств та покращенню конкурентоспроможності в умовах глобальної економічної кризи. В статті також розглядається семантичне походження цього поняття.
The article draws attention to the negative factors of the global economik and the need to ensure a stable business. The main aspects of business planning and studies such an auxiliary tool in solving this problem as the application of innovation methods. The purpose of the article is the need to study the term "innovation" and determine its principles and mechanisms of action, contribute to improving the financial and economic stability of enterprises and improving competitiveness in the context of the global economic crisis.

Опис

Ключові слова

інновінг, інноваційна діяльність, інновації, інноваційний потенціал, інноваційний процес, інноваційна підприємницька діяльність, innoving, innovation activity, innovation, innovation

Бібліографічний опис

Лук'яниця А. Ю. Категорія "інновінг": концептуальний та практичний аспекти / А. Ю. Лук'яниця, О. І. Савченко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 4. – С. 110-114.