Особливості маркетингових комунікацій ринку туристичних послуг України

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуті особливості сучасного стану розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Наведені ключові риси внутрішніх чинників та зовнішніх умов функціонування маркетингових комунікацій туристичних підприємств на ринку
The article deals with the peculiarities of the modern state of devel opment of the market of marketing communications of Ukraine. The key features of the internal factors and external conditions of functioning of the marketing communications tourist enterprises on the market

Опис

Ключові слова

туристичні підприємства, реклама туристичних послуг, туризм, ринок Інтернет-комунікацій, marketing communications, tourist companies, tourist services, market of tourist services, advertising of tourist services

Бібліографічний опис

Родченко В. Б. Особливості маркетингових комунікацій ринку туристичних послуг України / В. Б. Родченко, М. А. Лемешко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 129-136.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced