Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5707
Title: Особливості маркетингових комунікацій ринку туристичних послуг України
Authors: Родченко, В. Б.
Лемешко, М. А.
Keywords: туристичні підприємства; реклама туристичних послуг; туризм; ринок Інтернет-комунікацій; marketing communications; tourist companies; tourist services; market of tourist services; advertising of tourist services
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Родченко В. Б. Особливості маркетингових комунікацій ринку туристичних послуг України / В. Б. Родченко, М. А. Лемешко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 129-136.
Abstract: У статті розглянуті особливості сучасного стану розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Наведені ключові риси внутрішніх чинників та зовнішніх умов функціонування маркетингових комунікацій туристичних підприємств на ринку
The article deals with the peculiarities of the modern state of devel opment of the market of marketing communications of Ukraine. The key features of the internal factors and external conditions of functioning of the marketing communications tourist enterprises on the market
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5707
Appears in Collections:Вісник № 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_24_Rodchenko_Osoblyvosti.pdf484,85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.