Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57070
Title: Формування стратегії компанії, грунтуючих на потреби споживача
Other Titles: Formation of the company strategy based on the consumer needs
Authors: Галушка, Діана Віталіївна
Літвиненко, Марія Владиславна
Літвиненко, Олександра Олександрівна
Keywords: споживач; категорійний менеджмент; ціноутворення; асортимент; доцільність; структура ринку; сегментація; pharmacy network; consumer; consumer needs; category management; shelf space; pricing; cosmetics; expediency
Issue Date: 2020
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Галушка Д. В. Формування стратегії компанії, грунтуючих на потреби споживача / Д. В. Галушка, М. В. Літвиненко, О. О. Літвиненко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 4. – С. 95-99.
Abstract: У статті розглянуті практичні аспекти ефективного реагування на запити споживача за допомогою категорійного менеджменту, який на ринку товарів повсякденного попиту (FMCG) вже багато років ефективно використовується. Досліджено питання впровадження категорійного менеджменту в роботу аптечного підприємства, що є досить складним процесом і сьогодні ще немає уніфікованого підходу до його застосування. Визначено основні питання, що допомагає вирішити категорійний менеджмент, а саме оптимізацію асортименту, поличний простір, ціноутворення, управління складськими запасами та промо-активностями. В рамках категорійного менеджменту розроблено систему, що дозволяє уявити категорію за обсягом, структурою і поданням в торговій точці так, як її бачить споживач даного аптечного рітейлера. Показано, що структура категорії повинна фіксуватися як мінімум чотирма рівнями сегментації: категорія, підкатегорія, сегмент і підсегмент.
The article discusses the practical aspects of effectively responding to consumer requests using category management, which has been used effectively for many years in the market of consumer goods (FMCG). The issue of introducing category management into the work of a pharmacy enterprise is studied, which is a rather complicated process and today there is still no unified approach to its application. The main issues that category management helps to solve are identified, namely, assortment optimization, shelf space, pricing, inventory management and promotional activities. Within the framework of category management, a system has been developed that allows you to present the category in terms of volume, structure and presentation at the outlet as it is seen by the consumer of this pharmacy retailer. It is shown that the structure of a category must be fixed by at least four levels of segmentation: category, subcategory, segment and subsegment.
ORCID: orcid.org/0000-0002-7422-8302
DOI: doi.org/10.20998/2519-4461.2020.4.95
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57070
Appears in Collections:Вісник № 04. Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2020_4_EN_Halushka_Formuvannia.pdf312,96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.