Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5709
Title: Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств
Authors: Руди, М. О.
Keywords: соціальний медіа маркетинг; соціальні мережі; соціальні медіа; реклама послуг; social media marketing; tools of SMM; social nets; social media
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Руди М. О. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств / М. О. Руди // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 136-142.
Abstract: У роботі проведено дослідження, метою якого є вивчення ступеня, в якій соціальні медіа маркетингу в даний час використовується в діяльності українських підприємств
This article describes a study that aims to explore the extent to which social media marketing is being used in the work of Ukrainian enterprises
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5709
Appears in Collections:Вісник № 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_24_Rudy_Intehratsiia.pdf473,92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.