Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5709
Название: Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств
Авторы: Руди, М. О.
Ключевые слова: соціальний медіа маркетинг; соціальні мережі; соціальні медіа; реклама послуг; social media marketing; tools of SMM; social nets; social media
Дата публикации: 2013
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Руди М. О. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств / М. О. Руди // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 136-142.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проведено дослідження, метою якого є вивчення ступеня, в якій соціальні медіа маркетингу в даний час використовується в діяльності українських підприємств
This article describes a study that aims to explore the extent to which social media marketing is being used in the work of Ukrainian enterprises
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5709
Располагается в коллекциях:Вісник № 24

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2013_24_Rudy_Intehratsiia.pdf473,92 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.