Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5709
Назва: Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств
Автори: Руди, М. О.
Ключові слова: соціальний медіа маркетинг; соціальні мережі; соціальні медіа; реклама послуг; social media marketing; tools of SMM; social nets; social media
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Руди М. О. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств / М. О. Руди // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 136-142.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено дослідження, метою якого є вивчення ступеня, в якій соціальні медіа маркетингу в даний час використовується в діяльності українських підприємств
This article describes a study that aims to explore the extent to which social media marketing is being used in the work of Ukrainian enterprises
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5709
Розташовується у зібраннях:Вісник № 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_24_Rudy_Intehratsiia.pdf473,92 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.