Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуди, М. О.uk
dc.date.accessioned2014-04-25T07:34:54Z-
dc.date.available2014-04-25T07:34:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРуди М. О. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств / М. О. Руди // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 136-142.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5709en
dc.description.abstractУ роботі проведено дослідження, метою якого є вивчення ступеня, в якій соціальні медіа маркетингу в даний час використовується в діяльності українських підприємствuk
dc.description.abstractThis article describes a study that aims to explore the extent to which social media marketing is being used in the work of Ukrainian enterprisesen
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectсоціальний медіа маркетингuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectсоціальні медіаuk
dc.subjectреклама послугuk
dc.subjectsocial media marketingen
dc.subjecttools of SMMen
dc.subjectsocial netsen
dc.subjectsocial mediaen
dc.titleІнтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємствuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_24_Rudy_Intehratsiia.pdf473,92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.