Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/571
Название: Теоретико-методологічна роль концептів у науці та освіті (до проблеми розуміння техносфери)
Авторы: Дольська, Ольга Олексіївна
Ключевые слова: концепт; поняття; техносфера; рівні раціональності
Дата публикации: 2012
Издательство: НТУ "ХПI"
Библиографическое описание: Дольська О. О. Теоретико-методологічна роль концептів у науці та освіті (до проблеми розуміння техносфери) / О. О. Дольська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. – № 4. – С. 77-83.
Краткий осмотр (реферат): Сучасний філософський дискурс пропонує у визначенні значень елементів реаль­ності спиратися на поняття і концепти. Їх використання стає виправданим у кон­тексті становлення нової, антропологічної за своїм характером цивілізації, а також у напрямі трансдисциплінарного розвитку сучасної освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/571
Располагается в коллекциях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"
Кафедра "Філософія"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TIPUSS_2012_4_Dolska_Teoretyko-metodologichna rol.pdf140,84 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.