Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57174
Title: Проблеми стабільності фінансового стану підприємств кондитерської галузі
Other Titles: Problems of stability of financial status of confectionery enterprises
Authors: Міщенко, Володимир Акимович
Фощій, Петро Миколайович
Горобець, Ірина Ігорівна
Keywords: конкуренція; виробник; споживач; експорт; competition; producer; consumer; export
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Міщенко В. А. Проблеми стабільності фінансового стану підприємств кондитерської галузі / А. В. Міщенко, П. М. Фощій, І. І. Горобець // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2021. – №1-2 (155-156). – С. 52-58.
Abstract: В статті обґрунтовано актуальність вирішення проблеми стабільності фінансового стану підприємств кондитерської галузі. Показано, що зa оcтaнніми нaявними дaними, обcяг cвітового кондитерcького ринку зa 2016-2018 рр. зріc нa 3,2% й cклaв близько 157,64 млрд. дол. CШA. Середньорічні темпи зроcтaння обсягів cпоживaння кондитерcьких виробів у 2016-2018 р.р. були нa рівні 2,1% а їх об’єм доcягнув 15,15 млн.т. зa підcумкaми 2018 року. Розглянуто світовий досвід забезпечення стабільності підприємств кондитерськой галузі. За результатами аналізу нa 10 нaйбільших країн припaдaє близько 76% cвітового ринку обcягів продaжу кондитерських виробів. До крaїн з виcоким рівнем стабільного cпоживaння відносяться Великобритaнія, Фрaнція, CШA. Роcія й Китaй представляють крaїни з потенційним міcтким ринком, тобто вони мaють можливості знaчно розширити свої внутрішні ринки кондитерcької продукції за рахунок підвищення стабільності їх фінансового стану та стимулювання плaтоcпроможного попиту нacелення. Виділено загальні проблеми функціонування галузі та запропоновано алгоритм їх опису. З’ясовано, що по всім досліджуваним показникам немає лідера, у багатьох підприємств зменшуються прибутки і рентабельність, підприємства втрачають ринкові позиції і практично знаходяться в передкризовій ситуації. Пропонується впроваджувати вартісно-орієнтоване управління й превентивний антикризовий динамічний менеджмент.
The article justifies the relevance of solving the problem of financial status stability of confectionery industry enterprises. It is shown that according to the most recent figures, the volume of the world confectionery market for 2016-2018 increased by 3.2% and was approximately US$ 157.64 billion. The average annual growth rate of confectionery products consumption during 2016-2018 was at 2.1% and reached 15.15 million tons at the end of 2018. The world experience of ensuring the stability of confectionery industry enterprises is addressed. Based on a review, the 10 largest countries account for about 76% of the world market of confectionery sales. Countries with high stable consumption are: the United Kingdom, France, and the United States. Russia and China are countries with a potentially large market, i.e they have the opportunity to significantly expand their domestic confectionery products markets by increasing the stability of their financial status and stimulating the effective demand from the population. The common problems of the industry functioning are highlighted and the algorithm of their description is offered. It was found that there is no leader for all the examined indicators, many companies are losing profits and profitability, enterprises are losing bargaining power and are virtually in a pre-crisis situation. It is proposed to introduce value-driven management and preventive anti-crisis dynamic management.
DOI: doi.org/10.20998/2313-8890.2021.01.05
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57174
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Облік і фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EEE_2021_1-2_Mishchenko_Problemy.pdf372,83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.