Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57191
Title: Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії
Other Titles: The role of marketing research in the strategic management of the company's marketing activity
Authors: Чернишов, Владислав Олегович
Ларка, Людмила Сергіївна
Keywords: маркетингові дослідження; маркетингові стратегії; компанія; інформаційне забезпечення
Issue Date: 2022
Publisher: Черкаський державний технологічний університет
Citation: Чернишов В. О. Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії / В. О. Чернишов, Л. С. Ларка // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 81-83.
Abstract: Наведені підходи до впровадження маркетингових стратегій підприємства, висвітлено роль маркетингових досліджень в узгодженні маркетингових стратегій із загальною стратегією розвитку компанії.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57191
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernyshov_Rol_marketynhovykh_2022.pdf221,17 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.