Публікація: Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Черкаський державний технологічний університет
Анотація
Наведені підходи до впровадження маркетингових стратегій підприємства, висвітлено роль маркетингових досліджень в узгодженні маркетингових стратегій із загальною стратегією розвитку компанії.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, маркетингові стратегії, компанія, інформаційне забезпечення
Бібліографічний опис
Чернишов В. О. Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії / В. О. Чернишов, Л. С. Ларка // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 81-83.