Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Черкаський державний технологічний університет

Анотація

Наведені підходи до впровадження маркетингових стратегій підприємства, висвітлено роль маркетингових досліджень в узгодженні маркетингових стратегій із загальною стратегією розвитку компанії.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, маркетингові стратегії, компанія, інформаційне забезпечення

Бібліографічний опис

Чернишов В. О. Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії / В. О. Чернишов, Л. С. Ларка // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 81-83.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced