Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Черкаський державний технологічний університет
Анотація
Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, маркетинговий потенціал, підприємства, фінансові служби
Бібліографічний опис
Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.