Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Черкаський державний технологічний університет

Анотація

Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, маркетинговий потенціал, підприємства, фінансові служби

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.